Ingen piggelin!!

Idag är man allt annat en pigg. Börjar bli lite piggare nu med frukost i magen.. Tur är väl det!
Jag hade jättesvårt att somna inatt. Och både jag och Ellah har sovit lite oroligt från kl halv 3 inatt.  Vi vaknade stup i kvarten efter det.. Ellah somnade snabbt om igen, men jag hade lite svårare..
Snart ska jag och Ellah iväg på Mammagympa.. Efter gympan är vi bjudna hem till Maria (föräldragruppen) på fika. :)
Blir bara att gå hem en snabbis, duscha, amma och äta lunch. Sedan blir det lång promenad hem till Maria.
Får hoppas att Ellah somnar i vagnen, så hon kan sova sin middag.


Gud vad tiden går fort. Här på bilden var Ellah inte ens en vecka gammal.
Hon vägde 4340 och var 52 cm lång här..
Idag blir Ellah 14 veckor gammal och väger nu 6160 och är 61,5 cm lång.
Gud vilken skillnad det är när man tittar på bilder från förut och nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0