Jobbig dag..

Idag har vart en jobbig dag.. :( När jag vaknade imorse mådde jag skit. Halsen var svullen och jag hade jätteont i kroppen. Och på det så har jag inte sovit mycket inatt , då Ellah har sovit jätteoroligt :(
Hade bara velat tagit det lungt idag framför tvn. Men jag var bara tvungen att städa undan här hemma. Det såg verkligen förjävligt ut här. Hade behövt handla nu ikväll , men har inte hunnit då Ellah inte lyckats sova middag på hela dagen och är då sjukt grinig.. Just nu har hon somnat för en stund, men vaknar bara så fort nått låter. Hon sover så himla oroligt, hon kanske också är påväg och bli sjuk ?? :(
Jag hoppas att både jag och Ellah mår bättre imorgon. Så vi får en bra dag.. För idag har det tyvärr inte vart en toppen dag..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0