Känner mig så seg..

Just nu skulle jag ha vart på Mammagympan.. Men har ont i kroppen och orkar verkligen inte. Ellah har sovit ganska så bra inatt. Men lilla pluttan har vaknat skrikandes imorrse flera gånger :( Det brukar hon aldrig göra, och hon var verkligen jätteledsen. Så hon somnade om och sov till kl 10, så vi skulle inte ha hunnit till gympan idag endå.. Jag ska iallefall upp på stan runt 12. Ska träffa några från föräldragruppen. Vi ska väl shoppa lite och ta en lunch kanske? Om man nu har några pengar att shoppa för?? Tveksamt..
Sen ska ja träffa min underbara barndomskompis Martina och ta en fika.. Har inte träffat henne på flera år.. Ska bli kul att prata gammla minnen. :)
Sedan får jag stressa hem för att tvätta hela eftermiddagen och kvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0