Långt kvar..

Har fortfarande en del jobb framför mig med att komma ner till min normalvikt.
Haha men nu efter 3,5 månad kan man verkligen se skillnad.. Kolla in hur stor min mage var 4 veckor innan Ellah föddes.. Nu har jag sladder mage istället.. Men den ska jobbas bort :)

Så såg min mage ut 4 veckor innan Ellah föddes.

Nu har jag denna underbara sladder mage. Haha snygg va?
Men det är verkligen värt att ha sådan här mage. Med tanke på att min lilla prinsessa låg där inne i 9 månader..
Men till i sommar vill jag ha tillbaka min mage.. Det ska jag ha, Eller?

Kommentarer
Postat av: Kiffe

Då får du sluta äta Ben Jerrys, det, tillsammans med Bravo juice, är det mest onyttigaste du kan äta/dricka!

2009-09-29 @ 23:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0