Mammagympa!!

Godmorgon , Godmorgon gott folk! :)   Strax ska jag och Ellah iväg på Mammagympa med Maria (föräldragruppen) och hennes dotter Cornelia. Kommer nog bli en rolig upplevelse =)
Men ussh så trött jag är idag. Ellah sover fortfarande väldigt oroligt. Gråter i sömnen och krånglar runt i sängen. Undra vad som stör hennes sömn?? Mycket drömmar antar jag...
Efter gympan antar jag att Kim redan kommit hem till oss. Han kommer för att leka och gosa med Ellah.. Är så glad för att han verkligen spenderar hela dagarna med henne. Finns så många andra föräldrar som till och med bor med sina barn som inte alls umgås eller ger sina barn någon tid.
Men vem vill inte leka och gosa med Ellah?? haha
Hon är helt enkelt underbar!!!!
Ne nu måste jag borsta gaddarna innan vi ska gå upp till Friskis och Svettis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0