Mätt och belåten!

Vad duktig jag känner mig :) Var på promenad i nästan 2 timmar. När jag kom hem nattade jag Ellah, så nu sover hon middag. Sedan ställde jag mig och lagade lunch. Det blev potatismos, laxfile och kokgrönsaker. Mm så gott det var!!
Om ca en timme måste vi börja gå här ifrån, för att hinna i tid till babymassagen.. Vad hurtig jag är idag.. Och träning är det ikväll också.. Då ska jag köra lite styrka.. Duktiga Therese haha :)
Min snälla och underbara kompis Johan Graff ska fixa ett gymkort till mig :) Så nu ska han börja träna hårt med mig säger han.. haha bra att någon kör med mig.. Han ska även ta med mig på måndag för att åka skridskor. Haha blir en upplevelse!!  Tack Johan för att du är en så bra kompis som ställer upp för mig!! <3


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej kusin! Saknar dig och Ellah också! Men vi ses väl om drygt en vecka? :)<3

2009-09-16 @ 22:20:36
URL: http://zchelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0