Min lilla tjej så ledsen :(

Igår kväll när jag var och tränade hade Ellah vart jätteledsen. Kim ringde mig flera gånger och frågade saker. Och ussh vad ont det gjorde i Mamma hjärtat när jag hörde ur ledsen hon var.. Tror aldrig hon har skrikit på det sättet som hon gjorde.. Antar att hon mådde lite dåligt och hade ont efter sprutan. Kim gav henne alvedon och efter det vart det bättre och hon somnade.. Men bara efter 20 min ringde han mig igen och sa att hon vägrar somna och bara skriker.. Efter att ha hört henne skrika så kunde jag inte koncentrera mig på träningen längre utan fick lämna stackars Sandra med alla gymnaster och åka hem..
Men jag hann bara ta upp henne och hålla i henne så vart hon tyst. Haha hade väll saknat Mamma sin :)
Sedan la jag henne i sängen och hon somnade på stört!!
Inatt har hon sovit ganska bra, förutom att jag vaknade inatt av att hon spydde ner HELA sängen. haha men hon sov vidare. Men jag vart tvungen att gå upp och fixa nya sängkläder och ta av hennes pyjamas..
Men sedan somnade jag snabbt om igen.. Ellah väkte mig kl 10 imorrse :)

Idag är min lilla tjej pigg och glad. Vi ska iväg och äta lunch med några från föräldragruppen!!
Sen ska jag nog upp på stan och utföra lite ärenden och köpa bröllops present till helgen..

Grattis Carro på födelsedagen! Hoppas Mattias, Denniz och Robin uppvaktar dig ordentligt idag!! :)


Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack! :)

2009-09-15 @ 21:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0