Nu är det fredagsmys, om det så är det sista jag gör :)

Idag har Kim och jag vart en sväng på Mariebergs köpcentrum. Vi började med att äta lunch, för vi båda var sjukt hungriga. Sen vart det lite shoppning till Ellah. Det blev några bodysar och en matstol från ikea. Är bara en månad kvar tills Ellah får börja äta sin första mat.. Ska bli intressant och se hur hon reagerar :)
Kan tänka mig att hon gillar det mitt lilla matvrak!! hihi
Just nu sitter jag hemma hos mor min :) Hon har främmande här hemma, så hon och Anders har bjudit oss på god mat!
Imorgon ska jag träna mina gymnaster. Får nog bli att jag tränar lite själv.. Måste komma i bra form igen!!! :)
Nej nu vaknade Ellah och bara skriker efter mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0