Nu ska sanningen fram :(

Som ni kanske kommer ihåg i ett tidigare blogg inlägg så sa jag att jag hade något att berätta.
Det är precis det jag tänkt göra nu!!
För ungefär 1 1/2 månad sedan förändrades mitt liv totalt. Jag och Kim hade tjafsat lite som alla par tyvärr gör ibland. Men detta tjafs slutade inte med förlåt och en massa pussar igen. Nej det slutade med att Kim kom fram till sanningen att han nog inte älskade mig längre. Jag fick en STOR klump i halsen när han sa det.
Jag kunde inte riktigt förstå hur han bara några dagar innan berättade hur mycket han älskade mig. Han sa att han tänkt en del på det här dom sista veckorna och att han inte längre var säker över känslorna till mig.
Jag blev helt förkrossad grät i floder. Han ville nu lämna oss och flytta här ifrån. Jag kunde fortfarande inte riktigt förstå.
Jag älskar Kim över allt annat på denna jord.! Han var den jag ville leva med för resten av mitt liv.
Jag älskar honom men på ett sätt hatar jag honom. Han tog ifrån mig drömmen om att en dag gifta sig, en dag skaffa syskon till Ellah och leva som den familj jag alltid velat ha.
Alla mina drömmar gick förbi när han sa att han inte älskade mig längre.. Mina drömmar låg i en annans människas hand och tyvärr kommer jag aldrig få denna dröm :(
Om det nu är så att Kim tappat känslorna för mig så kan han ju egentligen inte göra något åt det. Folk tappar känslor så är det bara. Men det gör så fruktansvärt ont!!!
Nu har det gått ett tag sedan Kim berättade det här till mig. Jag har nu börjat leva med sanningen och gör det bästa av den, både för min skull och för Ellahs skull.!
Kim flyttade här ifrån förra veckan. han bor ute i ett hus hos sin Mamma tills han får en lägenhet.
Som ni kanske sätt i tidigare blogg inlägg så umgås vi en hel del. Vi åker och badar och gör saker ihop med Ellah.
Ellah är vårat allt och för henne gör vi vad som helst. Så kommer det nu inte bli jag och Kim igen, som jag verkligen hoppas att det blir så kommer vi endå umgås och träffas så gott som varje dag.
Vi vill att Ellah ska ha båda sina föräldar lika mycket!! 
Kim kommer alltid ha en stor del i mitt hjärta och även jag i hans. Vi kommer alltid vara bästa vänner! Vi har faktiskt skapat en underbart liv ihop. Och för det livet måste vi ta ansvar och visa våran kärlek!!


Vi är gjorda för varandra om du endå kunde förstå det!!

Nu börjar ett nytt kapitel i mitt liv! Mitt liv som ensamstående Mamma.
 


Kommentarer
Postat av: mamma

finns alltid för dig...........

2009-09-07 @ 12:40:40
Postat av: Karin Jensen

Jag tänkte att jag måste lämna en kommentar för jag sitter nästan och grinar, sentimental som man är. Du om någon kommer klara livet som ensamstående mamma galant, det är jag övertygad om. Kämpa på Therese!

2009-09-07 @ 15:25:29
Postat av: Åsa

Ja, det är verkligen tråkigt det som hänt, men är det någon som klarar av att vara ensamstående mamma så är det du Therese. Du är som klippt och skuren för mammarollen. Lugn, stabil och engagerad i ditt barn. Var inte rädd för att be om hjälp. Du vet att vi släkt och vänner älskar dig och kommer att ställa upp för dig till 100%. Massor med kramar till dig och Ellah från Åsa med familj.

2009-09-07 @ 18:48:03
Postat av: ida

så blir de ju ibland presic samma sak har hänt mig o ja blev såååå ledsen men vi hittade tillbax till varandra :D lycka till

2009-09-07 @ 20:51:11
Postat av: bella

Jag beklagar tjejen! Hoppas allt fixar sig. Ta hand om er.

2009-09-08 @ 04:09:00
URL: http://bellaochjohan.blogg.se/
Postat av: Pappa

Ellah har fått världens bästa mamma och en stor släkt som kommer finnas till hands när du vill.

2009-09-08 @ 10:47:35
Postat av: nina vestlin-brånn

sååå fint skrivet av dig:) ja Kim och du får hjälpas åt med lilla Ellah och vad framtiden har i sinna gömmor vet man aldrig.

kram på dig

2009-09-08 @ 20:29:57
Postat av: LillAlexx

men gud... vafan. snacka om att jag har missat nåt :/ fan va jobbigt för dig.. :( ledsen för din skull..

Hoppas att allt går bra vilket jag tror det kommer att göra. Du har alla gympisar trots allt och din familj :)

bra att ni inte bråkar och är osams iaf :)

BAMSEKRAM PÅ DIG! kommer ner nån dag till träningen så fort jag har tid, har fullt upp med allt nu verkligen . <3

2009-09-15 @ 23:22:58
URL: http://lillalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0