Nyss kommit hem..

Kom nyss hem från träningen.. Nu ligger jag i sängen o kollar runt lite på nätet.. Ellah har sovit sen kl kvart över 6, så Kim har haft det lätt ikväll.. Men nu har hon vaknat och ligger och tittar på mig med största flinet.. Hoppas hon snart somnar om.. 
Ösk spelade ju match ikväll. Kunde tyvärr inte se den, men bra är väll det.. Hur kunde vi förlora med 3-0? Spelade vi så himla dåligt?? Blir att kolla sporten och se om dom visar något från matchen...
Nej nu ska jag kolla om jag hittar nått bra avsnitt på datorn jag kan kolla på innan jag ska sova..
Om nu Ellah vill somna såklart.. Hon leker o skrattar o slår på mig... Lilla busfröt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0