Onsdag!!

Idag har jag vart uppe på försäkringskassan och lämnat in en massa papper. Kim har varit här hela dagen och lekt med Ellah. Vi kollade även på ett Supranos avsnitt.. För bra serie :) Och så har duktiga jag städat!! :)
Tyvärr kunde inte Kim ha Ellah ikväll då han börjar jobba kl 3 inatt igen.. Så Pappa och Karin kommer hit och är med henne.. Tur att man har folk som hjälper till!
Har börjat få in en rutin på kvällarna med Ellah. Först badar jag henne, sen ger jag henne mat och sen lägger jag henne i sängen för att somna själv.. Får hoppas att Morfar klarar av det ikväll :)
Nu sover Ellah lite middag så ska passa på och fixa lite saker på datorn innan jag måste iväg till träningen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0