Söndag..

Igår efter min träning åkte jag , Kim och Ellah ut till Ervalla och kollade när min bror spelade fotbolltmatch.
Dom vann med 8-1 :)
Efter matchen släppte Kim av oss här hemma och han åkte vidare hem till sig..
Jag var så himla trött, så jag och Ellah gick o la oss i sängen  för att sova lite kvällsmiddag. Vi somnade runt halv 7 och jag vaknade av kl som ringde halv 8. Men Ellah ville INTE vakna. Jag försökte med allt. Till slut tänkte jag att hon får väl sova vidare.. Och det gjorde hon.!. haha halv 7 somnade hon och vaknade halv 12, då bytte jag blöja på henne och gav henne mat. sen sov hon vidare till kl kvart i 8 på morgonen. Vi låg och busade i sängen 1 timme, sedan somnade hon om och vaknade vid 11 på förmiddagen.. En trött tjej måste det ha varit! :)

Idag är det söndag och Kim kom nyss hit. Han gosar och leker just nu med Ellah. Strax ska vi åka iväg till babyproffset och till netonnet för jag måste inhandla lite saker.. Sedan kl 3 ska jag och Ellah åka hem till Pappa på den vanliga söndagsmiddagen :) Gott gott undra vad det bjuds på idag??

Ne nu ska jag hoppa in i duschen så vi kommer iväg!!


Kim, Ellah och Feffe på fotbollsmatchen.

Pappa Kim och Ellah hejar på morbror Kiffe.

Efter första halvlek blev vi lite trötta och behövde sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0