Söndagsmys..

Nu har jag och Ellah precis kommit hem från Pappa.. M vad gott det var med lite mat i magen.. Det tog nästan exakt en timme att gå dit idag.. Är man inte duktig? haha
Kvällen ska spenderas framför tvn. Är många bra program ikväll :) Skulle igentligen behöva städa lite. Men idag orkar jag verkligen inte.. Man måste bara få sitta vid tvn ibland o skita i alla måsten..
Nu ska jag leka lite med min glada dotter. Sedan blir det mat och natti natti för hennes del..

Ösk spelade match idag borta mot Kalmar.. Helt otroligt dom vann med 1-3. Sjukt bra.. Nu är vi snart med i toppen och strider. Och ingen är gladare för det en jag! Jo Ellah såklart! :) Hon sitter just nu med sin Ösk napp i munnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0