Sverige match..

Medans jag tränade gymnasterna idag, var Ellah och Kim ute hos Kims mamma och hälsade på..
Jag passade på att träna lite själv på träningen med lite styrka.. haha man blir alldeles slut bara efter några övningar. Blir nog att träna upp kondisen skulle jag tro :)
Just nu sitter vi och kollar på Sverige matchen på tv.. Ellah avgudar att titta på tv, speciellt fotboll.. Spelade in en film på henne när hon sitter och hoppar i sin babysitter och är  helt överlycklig för att se på fotboll. haha hon känner väll igen ljuden från fotboll från när hon låg i min mage.
Imorgon ska vi åka och bada med Ellah i hagabadet :) Får se vad hon tycker om det :D.. Sen blir det söndagsmiddag hos pappa.. Underbart!!!
Nu är Ellah på väg att somna. Då ska jag passa på och få lite gjort :)
Godnatt!!

När jag kom hem från träningen idag passade vi på att gosa alla tre. Jag, Ellah och katten Engla.


Helt inne i Sverige matchen :)

Haha stora biffen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0