Tisdag..

Inatt har Ellah sovit bättre en igår. Men hon vaknar fortfarande en del och kan inte riktigt somna om på en gång. Hon krånglar runt ett tag och gnäller lite innan hon väl somnar om.  Så imorse var min lilla tös trött. Somnade kl 9 igår och ville inte gå upp förens kl 10:30 idag. Till och med Mamma gick upp före henne hhihi.
Idag har vi vart på Mariebergs köpcentrum med Kim, Maria och Hebbe.
Kim skulle köpa kostym till bröllopet som vi ska på nästa helg. Han ville ha lite smakråd :)
Efter Marieberg åkte vi 3 till en lägenhet som Kim skulle kolla på.. Ussh kändes sjukt jobbigt att han kollade på en lya som bara han ska bo i. Utan mig :(
Men men man får göra det bästa av det.. Tänka positivt!!
Kim tackade iallefall ja till lägenheten, så 1 Nov flyttar han från sin Mamma och in i den nya lyan.. Kul för honom!
Vid halv 5 tiden åkte Kim hem till sig och jag och Ellah gick förbi Mamma och Anders. Dom skulle hjälpa mig att fylla i lite papper. Dom var även snälla och bjöd på middag.. Lyx för mig :)
Senare gick vi även ut på en promenad. Gud vad nyttig jag känner mig nu HAHA..
Nu sitter jag här hemma och ser att jag skulle behöva dammsuga.. Ussh vad tråkigt. Men det får bli imorgon.
Nu ska jag mata Ellah och sen få henne att somna.. Om hon nu kan slita sig ifrån IDOL.. HAha försöker få henne att INTE titta på tv.. Men nej huvudet bara drar åt tvn. Så försöker hon prata med den också. haha undra om hon får några bra svar??
Tur att någon kan göra mig glad!!! <3

Igår fick Ellah följa med på träning. Kim kunde inte ha henne på kvällen då han behövde sova. Han skulle börja jobba 3:30.. Som tur vad hade Sandra med sin son William, Ellah var så nöjd så :)


Kärleksparet!!!


Påväg till Marieberg..


Kommentarer
Postat av: Kiffemannen

Hon är ju så jävla söt, morbor upp i dagen!

2009-09-08 @ 23:34:33
Postat av: Sandra

haha snygg min wille fick på de där kortet!

2009-09-09 @ 12:09:28
URL: http://namarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0