Tvätta

Just nu håller jag på o tvättar för fullt. Inte så kul, vill hellre sitta lungt framför tvn nu när Ellah somnat.. Men att tvätta är ju ett måste tyvärr.. Kollar lite på tvn mellan springet till tvättstugan..
Idag var jag först en sväng på stan med Maria och Jessica från föräldragruppen.. Sen möte jag upp min barndomskompis Martina för en fika..
Haha vilka minnen vi pratade om.. Gud vad jag saknar den tiden.. Tänk om man var liten? Man hade inga beskymmer överhuvud taget.. Det hade vart super skönt :)
Nej nu ska jag äta lite kvällsmat, sedan springa ner och hänga upp tvätten..
Lugn ni som undrar om jag lämnar Ellah själv i lägenheten. Ja det gör jag för max 5min och jag har med mig babymonitorn, så jag hör om hon vaknar.. Vad ska man annars göra när man bor själv???
Nej nu blir det mat sedan idol...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0