Ussh vilket väder!

Idag är jag sååå himla trött. Känns som Ellah har vart vaken hela natten.. Förstår inte vad hon börjat med? Hon somnar mellan 7-8 på kvällen sedan vaknar hon upp mitt i natten och vill leka.. Hallå Ellah leka mitt i natten? Sluta med det är du snäll :)
Nu ska jag och Ellah precis gå och äta lunch med Mammorna och dom andra barnen från föräldragruppen. Efter det ska vi alla hem till Jessica (en av mammorna) och så ska vi göra barnens hand och fotavtryck i gips :)
Sedan bli det nog en lång promenad hem.. Senare i eftermiddag ska jag iväg och kolla på en lägenhet i västhaga, efter det blir det nog att vi åker hem till min Farmor.  Hon har fyllt år så jag tänkte åka ut med min Pappa och Gratta henne :)
Bloggar igen senare om hur dagen blev.!!
Ussh vilket väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0