Hurtig bullen.

Ellah verkade tycka det var skönt att få massage idag... Haha hon överröstade alla barnen, hon har börjat prata så mycket :) Hon låter för härlig!!
Efter massagen tog jag promenad hem. Jag la Ellah i sängen för att sova lite middag, hon behövde vara pigg eftersom hon skulle med mig till träningen. Hon somnade ganska snabbt som tur var.. Jag passade då på att laga god hemlagad pizza. Mumma!
Efter maten tajmade Ellah in att vakna :) Jag ammade henne och sedan gav vi oss ut på promenad igen, mot träningen!
Var orolig att rutinerna jag börjat skulle brytas ikväll, då Ellah var med på träningen..
Men ikke då. Jag ammade henne och hon somnade i sin vagn strax efter 8a :) Bara badet som inte blev av.
Va hurtig jag känner mig idag haha.. Har gått på massor av promenader fram och tillbaka och har lagat god lunch och middag! Plus poäng till mig idag!! Haha
Ska nog snart gå och lägga mig.. Imorgon bitti är det dags för Mamma gympa igen :) Efter gympan ska vi följa med Maria hem på fika.. Så det blir fullt upp imorgon också..!


Ellah ska precis få massage!


Efter massagen tar vi det lite lungt och leker lite.


Haha Ellah var helt inne med att prassla med underläget.

Det var tydligen väldigt spännande!!


Ellah vill oftast inte ligga ner nu. Så man får ta täcket och kudden och piffa till lite så hon får halv sitta. Då är hon så nöjd. Hon vill ju vara med och titta på allt som händer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0