Vart har jag hjärnan??

Ja, vart jag har hjärnan kan man verkligen undra.. Haha Imorrse när jag tänkte ta och göra mig frukost öppnar jag kylen. Och vad står där inne? Om inte min goda Ben&Jerry glass. Måste på något sätt igår lyckats stoppa den i kylen istället för frysen.. Så nu kan man inte äta den inte :(
Just nu sitter jag och äter frukost och kollar in Ellah som har full koncentration på babygymmet :)
Vi ska snart iväg och kolla på en lägenhet, bara några gator här ifrån.
Om jag kommer tycka om den lägenheten får man verkligen HOPPAS att hon kommer tycka om min. Så man äntligen kan göra ett byte, och Ellah får ett eget rum :)
Sen ska vi kanske iväg på öppenförskola. Men får se hur det blir med det?
Ikväll får jag ta hand om träningen själv då Sandra är hemma och är sjuk.. Som tur är får Ellah vara kvar här hemma med Pappa Kim som lovat vara här ikväll..  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0