Fredagsmyset i fullgång!

Här hemma har fredagsmyset börjat :D Ellah sover sött, Kim och jag myser i soffan framför tvn! Fredagar är helt klart underbara!
Ellah och jag hade en förmiddag ute i lekparken. Dock så blåste det en hel del, inte alls skönt :/ Tur att solen tittade fram då och då och värmde lite :)

Vart inte mycket köpt ute på Mariebergs köpcentrum i eftermiddags. 2 cd-skivor till Ellah vart det iallefall köpt. Så nu sprudlar det härlig barnmusik från högtalarna i bilen. Jag sitter glatt och sjunger med :D
Vårjackorna till Mammsen och Pappsen får bli en annan dag. Kanske upp på stan ett tag imorgon??


Lilla Pluttan i stora parken.
















Solen tittade fram lite till och från idag!

Nu ska det poppas Popcorn här hemma och Fredagsmysa i högsta grad!!

Älskar min underbara Kim och våran bästa dotter! <3


Kommentarer
Postat av: nina

Låter bra:)härligt att vädret tillåter lek i parken även om det vissa dagar är lite kyligt

2010-04-16 @ 22:01:18
URL: http://www.brann.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0