Kan Kim få en bättre tjej?? :D

Kim är då bra bortskämd :D Medans han var på jobbet har Ellah och jag tvättat, städat, sorterat i garderoben, lagat middag så den stod klar på bordet när Kim kom hem :) Och nu har jag precis bakat. Vart en massa krämbullar och kolakakor!! Kim tryckte i sig 2 krämbullar så fort dom blev klara. Högsta betyg fick dom ! :D

Nu ska jag hoppa in i duschen och skura bort allt mjöl och liknande. Sen bär det av för att lämna in en jobbansökan. Hoppas på att jag får det, men är nog en hel del som söker det här jobbet, Tyvärr :/


Kolakakorna!

Krämbullar!



Ellah sover, bäst att hoppa in i duschen!! Kim är iväg och klipper sig. Skulle en annan också behöva :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0