Krokodiltårarna på en bestämd dam!!

Våran lilla prinsessa har verkligen börjat att testa oss här hemma. Kommer vi dra på gränserna? Eller håller vi på dom? hihi..
Ska hon ta något hon inte får, så säger vi AJ AJ!! Förr tog hon bara bort handen och slutade med det hon gjorde utan att ens bry sig eller bli ledsen. Nu mera så börjar hon störtböla så fort hon inte får som hon vill. Snacka om att klämma fram krokodiltårar för att få som man vill.. Hon gör allt för att Mamma och pappa ska ge med sig.. Titta på mig, visst är det synd om mig?? Snälla får jag som jag vill nu?? NEJ, Älskade dotter ett Nej är ett Nej! <3


Imorrse när Mammsen sa AJ AJ!

Kan lova er att det är väldigt svårt att motstå dom här tårarna. Hon vet vart man ska klämma, rätt in i Mammas hjärta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0