Långfredag!!

Här hemma har vi spenderat morgonen och fömiddagen i lugn och ro. Njutit med en god frukost och slappat i soffan. Men nu är vi i full gång med att göra oss iordning. Ellah är färdig badad och finkläderna är på :) Jag är duschad men har lite problem med att välja kläder. Och Kim duschar just nu.
Eftermiddagen ska vi spendera hemma hos Pappa/Morfar och ha lite påskfirande. God mat och äggletande tror jag det blir :)

Kvällen ska jag spendera ensam med mina underbara tjejkompisar. Ska bli kul att umgås allihopa och dricka ett glas vin och snacka lite skit. Vi ses alldeles för sällan! Inte lätt då alla är utsprida över hela världen känns det som. Men NU blir det äntligen av! YIPPI!!

Ne, nu är det dags att bestämma sig för kläderna..
GLAD PÅSK!!!


 


Kommentarer
Postat av: ida

vilka fina bilder du tar :) du e ju jätte duktig!

2010-04-04 @ 22:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0