Måndag!

Sen 8a imorrse har Ellah och jag vart nere i tvättstugan ett flertal gånger. Snart ska vi ner igen för att slänga in yttligare en maskin. Mycket tvätt blir det!! :)

Förutom att tvätta idag, så blir det nog lek i parken. Ser ut att kunna bli riktigt bra väder! Hoppas :)
Kvällen kommer vi spendera framför tvn för att Heja fram Ösk till en o en vinst! Möjligtvist kommer det över några vänner och håller oss sällskap! Vore trevligt!! Får se hur det blir!


Gårddagen Söndag vart det inget bloggandes. Var full rulle hela dagen i stortsett. Vaknade upp tröttare en tröttast efter att bara ha sovit 1.5 timme. Får skylla mig själv eftersom jag valde att följa med mina vänner ut på krogen i Lördags. Men skoj hade vi allt! :D  Efter att vi fått på oss lite kläder här hemma gick vi iväg på en LÅNG promenad för att hämta hem bilen. Eftermiddagen spenderade jag i gymnastikhallen, sen hämta upp familjen för att åka hem till Pappa/Morfar på Söndagsmiddagen! Somnade sedan ovaggad på kvällen :)

Kvällsmys med Pappsen!



Nu är det dags att bege sig ner till tvättstugan igen. Ellah hänger med på armen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0