Onsdag!

Vilken morgon!! Vaknar, tröttare en tröttast efter att bara sovit ett par timmar inatt. Vet inte vad det var för ond demon som krypit in i Ellahs kropp. Inatt ville/kunde hon inte sova, bara skrek och skrek. Till slut efter bråk och skrik från 24:00 somnade hon äntligen vid 4. Trodde då hon skulle välja att sova lite längre imorrse. Men shii fick jag. Kl 7 (som alltid) vaknade jag av att hon satt och pratade för sig själv i sängen. Prinssesan!

Idag blir det en inne dag med lek och bus. Inget vidare väder ute. Helt otroligt, det är snart maj och det snöar. Vad händer?

Till middag idag ska jag prova något jag aldrig lagat förut. Det låter och ser riktigt smarrigt ut.
VARM SMÖRGÅSTÅRTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0