Påskafton!!

Dagen började med en lång och underbar sovmorgon för min del :) Hörde hur Ellah och Kim lekte och busade ute i vardagsrummet. Skulle kunna ligga en hel dag och lyssna på dom! <3 När jag väl fick upp min trötta kropp från sängen avnjöt vi en god frukost i köket hela familjen, och diskuterade om allt möjligt!! Efter en lugn och mysig frukost, vart det full rulle här hemma. Vi fixade i iordning oss och gick sen hem till Mamma/Mormor, där även släkten väntade. Det blev en eftermiddag full av god mat, godis och trevligt sällskap :) Tack allihopa!
Det var tänkt att det skulle bli en lugn hemma kväll för mig och Kim, då det har vart full fart här några dagar. Men några kompisar ringde och fick med oss ut på krogen. Det ni! :D Så min käre bror och hans flickvän kom över hit och tittade till våran sovande lilla ängel! Inte mycket jobb dom fick att göra :D Bara slappa i soffan!! SKÖNT!

Trots ingen planering, vart det en super kul kväll ute på krogen. Vilken tur att man har så sjukt underbara vänner som jag har. Massa kärlek till er <3


Lilla prinssesan!




I knät på Mammas kusin Andreas och hans flickvän.

Familjen <3



Jag lever för er, mina älsklingar <3

Spelar piono med Mormor.

Läser lite i noterna :)

Kanske kan det bli något i framtiden?? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0