Söndag!!

Vilken dag!! I stortsett hela dagen har jag spenderat i gymnastikhallen. Blev en lång dag med mycket träning :)
När jag kom hem stod det middag på bordet. Tack hjärtat! <3 Jag njöt riktigt ordentligt av maten, då jag inte ätit på hela dagen. Mums! Sen var det baddags och nattning för Ellah. Sen satte sig jag och Kim framför en film med en stor skål popcorn och hade lite myskväll. Aldrig fel!! :D

Förstår inte vad som händer just nu. Ellah vaknar kanske var 15 min, skriker och skriker. Sen somnar om och så samma visa om och om igen!! :/ Antar att hon är övertrött, då det tydligen inte blev någon middagssömn för henne idag. Pappa Kim och Ellah hade fullt upp med annat, så det hade inte blivit av...

Nu är det Wallander för Mammsens del, Pappsen sover och Ellah krånglar. Hoppas hon somnar djupt snart!!

Grattis älskade lilla Ellah på din 10 månadersdag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0