Torsdag!!

Jag och Ellah tog en promenad i eftermiddags. Vi passade då på att gå förbi min bror Christoffer för att kolla in hans nya lägenhet, för att se om det hänt nått sen jag var där sist! Tyvärr hade han en massa jobba att göra på dator., men lite trevligt prat med mig och gos med Ellah tog han sig allt tid för :) Skönt att komma ut på lite promenad, blir lätt att man blir sittandes här hemma annars, om man inte har något planerat vill säga!. Men tyvärr gick solen i moln och det började regna istället ;/ Bättre lycka med vädret nästa gång kanske!! :)

Längtar tills imorrn. DÅ har jag en massagetid att uttnyttja. Ska bli SÅ skönt!!

Skulle vilja åka och handla regnkläder till Ellah, så vi kan gå och sätta oss i en sandlåda i någon trevlig park och leka lite om dagarna. Men just nu har vi inte direkt råd till det. Så jag räknar ner dagarna tills Kim får lön. Då ska det även inhandlas lite nya badleksaker till Ellah!!



Nu sover Ellah för natten, och det betyder lite ensamtid med Kim <3
En film kanske??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0