Tvättdag!

Ellah är sin far upp i dagen. Gick precis in i hennes rum för ett se om hon somnat. När jag skulle öppna dörren mötes jag av ett starkt ljud. Kan det där ljudet komma ifrån Ellah? tänkte jag. Mycket riktigt! När jag kom in ser jag min lilla Prinssesa liggandes i sängen med vidöppen mun och snarkar som bara hennes Pappa kan göra. Lika som bär dom där två :)



Idag har jag och Ellah en tvättdag och fixar dag här hemma. Ska strax ner i tvättstugan för att slänga in yttligare en maskin tvätt. Sen blir det att sätta på nya sängkläder och bädda iordning sängarna. Finns det något bättre en att krypa ner ny duschad under rena sängkläder. Tror det är ganska svårslaget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0