Ute dag!

Vad trött i huvudet man blir av att vara ute nästan en hel dag. Känner att jag kommer somna gott ikväll :)
I förmiddags vart det bus och lek i parken för mig och Ellah. Hon låg säkert i över en halvtimme i sanden och lekte med sina leksaker. Hon var helt inne i sin egna lilla värld. Helt omedveten om vad som hände runt omkring. Jag satt länge och väl och beundrade min vackra dotter. Tänk att hon är min? Kan man älska någon så mycket? Tydligen så kan man det :) Efter några timmar i parken var vi tvugna att tänka på refrängen, då vi skulle hem och laga middagen. Ellah höll inte riktigt med mig, och ville nog helst stanna i parken hela dagen.
Men efter en stor portion med mat och efter 1 1/2 timmes sömn var Ellah fit for fight för att bege sig ut igen.

Vi tog oss en promenad längst svartån där vi stannade till för att mata änderna. När jag plockade upp brödet vi hade med oss började änderna och Ellah låta ikapp. Allihopa tiggde efter en varsin brödbit. HAHA Ellah lät precis som en liten anka. Några minuter senare var det både en nöjd Ellah och nöjda änder som glatt tuggade i sig av brödet. :D 
Påvägen hem stannande vi en än gång till vid en lekpark för att leka. Denna gång var Pappa Kim med och lekte :) När vi kom hem hade klockan sprungit iväg, så det var bara att slänga Ellah i ett bad för att få bort all sand och sedan lägga sig i sängen och få sin välling. Nu sover hon gott våran lilla Prinssesa!











Ellah drog snabbt åt sig en bit till sig själv. Inte skulle väll änderna ta allt det goda.

Matvraket! <3


För min del blir det nu att köra igenom kvällsstyrkan, sedan ta en varm dusch och krypa ner i sängen framför tvn. Ikväll är det bästa tv-kvällen. Kim blir sittandes i vardagsrummet för att kolla fotboll! Tur att man har 2 tv-apparater!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0