Torsdag!!

Ikväll kan man gå och lägga sig med ett riktigt gott humör. Ösk tog hem 3 färska poäng, YES :D Äntligen!!

Blev tyvärr ingen lekpark för mig och Ellah idag, och det är självklart mitt eget fel. Istället började jag storstäda här hemma med att skura golv, damma osv medans Ellah sov sin middag. När hon sen vaknade pigg och glad, var jag inte riktigt klar, så jag fortsatte klart med det sista. Sen lagom när vi tog på oss kläderna och skulle ut kom Pappa Kim innanför dörren. Blev att vi stannade kvar inne och åt dagens middag och for sedan ut till landet för att sätta på sommardäcken. Men där passade vi allt på att vara ute och få lite frisk luft.
Hoppas på riktigt bra väder imorgon med mycket sol. Vem gör inte det?? :D

Sitter och kollar på lyxfällan som just nu går på tv. Hur kan folk utsätta sig för sånt?, hur kan man se till att hamna i den sitsen?? Helt sjukt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0