Lördag!

Ska strax försöka mig på att blondera mitt hår. Hoppas det blir bättre en sist. För Orange är ingen fin hårfärg. Eller hur? :D
Förmiddagen har vi spenderat uppe på stan hela familjen. FY, attans vad det blåser ute. Stórmvarning!
Köpte en vårjacka till både mig och Kim, Mössa till Ellah och lite nytt smink till mig.

Kvällen får Ellah och Kim spendera själva. Jag ska hem till en vän som fyllt år, på middag! :D

Nu har det kommit, ÄNTLIGEN! Mamma, Mamma har Ellah sagt hela dagen :) Nu har hon däremot inte sagt Pappa på några dagar. HAHA YES YES!! <3 Mamma, är bäst!


Nu i eftermiddag har Ellah inte riktigt vart sig själv, väldigt trött och blivit lätt gnällig. Så vi hoppade ner tillsammans i Ellahs säng för att MYSA <3

Pappa Kim kom in och överraskade oss med kameran.





Antar att det är tänder som är på G. Tuggar på allt.


Nya mössan. Köpt på Polarn och Pyret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0