LÅNGFREDAGEN!

Dagarna är hemma har gått alldeles för fort. Har haft väldigt lite tid till att blogga, Men gudars så kul och trevligt vi haft det :) Tänkte iallefall nu ta och blogga om allt som hunnit hänt, och vad vi har gjort!!

LÅNGFREDAGEN var vi som sagt hemma hos Pappa/morfar och firade lite påsk. Vi fick super god mat i följd av kaffe med efterrätt. Mumma!
 Framåt kvällen var det dags för äggletande! Har vart en tradition sedan vi vart små som fortfarande (självklart) hänger kvar med åren. Det blir man inte för gammal för :)
Vi (stora) barn fick massa gott godis i våra ägg och Ellah fick 2 små goda barndryck och majskrokar (favoriten hos Ellah). Vi kom hem runt 18:30 tiden. Då var det bara för Ellah att få kvällsvällingen och sen lägga sig för natten. Sen lämnade jag mina älsklingar här hemma, för en ensam kväll med tjejerna hemma hos Eve. Blev en super trevlig kväll, med massa gott snacks av olika slag och en massa prat om allt mellan himmel och jord.
Tack mina underbara vänner för en super trevlig kväll, och tack kära Pappa och Karin för en fantastiskt dag <3







Redo för påskmaten..


Pappa Kims tallrik. Som ni ser INGEN fisk. Undviker det gärna. Medans jag älskart!

Mys och bus med Nille.

Tvillingsystrarna Zara och Zandra.

Vems ögon??


Ellah hittade sitt ägg först :D



Åhh, vad får jag i mitt påskägg?

Titta, jag fick favoriten Majskrokar.

Titta, 2 goda drycker också :)

Ser ni vad dom heter?? hihi Ellahs :)

Bus med Morfar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0