Fredag med Kalas!

Dagens massage var helt ljuvlig! Kunde ligga kvar där hela dagen om jag hade fått :)
Nu ikväll åkte jag och Ellah med Mamma/Mormor för att Gratulera min kusin Sara som fyllt år. Grattis! Hon passade också på att ha lite inflyttningsfest tillsammans med sambon Mats!! Var massor med folk, så vart lite trångt med plats. Men finns det hjärterum finns det sjärterum :D
Vart att vi åkte hem lite senare en vad som var tänkt, så Ellah slocknade i bilen. Tur att jag hade förberett med att byta blöja och sätta på henne pjymasen innan vi begav oss hemmåt!!

När vi kom hem så väntade det tydligen en liten överaskning till Ellah. Karin (pappas fru) hade vart förbi med ett jättefint regnställ till Ellah. Tack snälla Karin!!

Nu ska det bara mysas i soffan med Kim, innan sängen kallar!!


 KÄRLEK MELLAN MORMOR OCH ELLAH!

Pussmunnen!

Mm, gott med frukt!

Massor av god frukt!

Vinkar :)



Älskar dig min lilla Prinssesa!

Grattis Sara!!

Presentöppning.

Ellah tog hand om alla snören!

Ellah och Theo.

Båda är ombytta och redo för att sova. Mysigt med pjymas!



Mm, vad gott med snören!!








Dom här fina regnkläderna fann vi när vi kom hem! Tack än en gång!! Får kanske bli att inviga dom imorgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0