Vilken jädra morgon!!

Har suttit nu i säkert 2 timmar och uppdaterat Ellahs barnböker. Det är inte bara en hon har, utan tre :D Händer grejer hela tiden här hemma. Har man inte uppdaterat boken på någon månad, så är det MASSOR av nytt att fylla i. Spännande!!

Den här dagen började så dåligt som en dag bara kan börja ,med att jag fick två tråkiga brev. Ett från skatteverket, där det stod att jag hade restskatt att betala på 2600 kr.. Blää :/ Sen ett från försäkringskassan där det stod att mina dagar tar slut redan 12 Maj.. Hallå varför denna tragiska morgon??
Så nu har jag ett STORT beskymmer. Vart i helsike ska jag få pengar ifrån?? Inte kan jag börja jobba en, då Ellah inte kan börja på dagis förens i höst. Vi har verkligen inte råd att bara leva på Kims lön. Snacka om att detta förstörde hela helgen :/ Blir att fundera mycket på!!







Nu ska jag inte försöka tänka allt för mycket på det stora pengaproblemet. Allt ordnar sig väl alltid. Eller?
Någon som jobbar på någon matbutik eller liknande som kan erbjuda mig extra jobb? :D  Nästa vecka får jag ta och skicka in en ansökan till alla jobb där man kan jobba kvällar och helger, för inte kan man leva på luft inte!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men har inte Kim dagar han kan ge dej? Han kan ju ge dej alla utom 60dagar. Det har Stefan gjort till mej. Så jag kan iallafall vara hemma till i augusti.



Om det är aktuellt för er så finns det en blankett på försäkringskassans hemsida som ni fyller i och skickar in.

2010-04-09 @ 12:39:51
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0