Vilken härlig dag!

Äta på Creperiet måste göras fler gånger! God mat, trevlig miljö och det bästa av allt, en stor lekhörna. Ellah och dom andra barnen i föräldragruppen röjde loss riktigt ordentligt inne i lekhörnan. Roligt att se att dom verkligen blivit små individer och tar för sig mer och mer!









Har nyss kommit hem från Ikea. Blev lite små saker köpta.
Nu ska jag strax byta om till träningskläder för att bege mig till träningshallen. Ikväll håller träningen (bara) på till 19. Ikväll får Ellah äran att följa med och busa :) Hon älskar att vara med i hallen. Men blir allt för sällan nu när vi har träningarna så sent om kvällarna. Men idag så :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Åt på creperiet häromdagen och jag håller med.

Barnvänligt och god mat :) kommer varmt rekommendera det till andra!



Där kommer jag äta fler gånger :)

Ha en trevlig helg!

2010-04-23 @ 18:50:30
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0