Ett skäpp kommer lastat. Med Vadå? NEKTARIN!!

Ikväll har jag varit iväg på Terminens första gymnastikträning. Som dom flesta vet är jag Tränare åt ett gäng goa och glada tjejer som är sjukt duktiga. Vi tävlar på RM och SM nivå!
Kvällens träning är jag mycket nöljd med :)

Annars idag har jag mest myst och busat med lill Stumpan. Hon är fortfarande väldigt snorig och blir trött snabbare en vanligt. Men febern är borta :)
Hoppas att hon mår än o bättre imorgon. Men något dagis blir det inte iallefall!



Ellah har lämnat sina favoritfrukter Banan och Vindruvor ett litet tag. För att ägna den största frukttiden till dom älskade Nektarinerna..
När Ellah ser fatet med Nektariner, pekar hon på en och säger Mamma, NAM NAM.





Har ont i huvudet. Kanske borde gå och lägga mig för att sova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0