Helgen uppbokad!

Hade en supermysig kväll hemma hos Rebecka och Eric igår. Karlarna satt och kollade fotboll och jag och Becka låg inne i sängen kollade tv och snackade om allt mellan himmel och jord. Du är underbar Rebecka! <3 Tack för att du är en sådan underbar vän!

Idag har vi tagit en tur upp på stan för att inhandla födelsedagspresenter till våran lilla goding Romeo som blir 5 år. Stora killen :) Så imorgon vankas det födelsedagskalas!!

Nu i kväll har vi varit i vårat nya Radhus :D Skrivit på varandras papper och fixat så allt ska bli klart och godkänt. Dom som har huset nu är supertrevliga. Vi blev kvar där i 2 timmar, fikade och pratade.
Jag är SÅ sugen på att flytta dit. Kommer bli helt underbart med en tomt för Ellah att leka på. Får skaffa oss en sandlåda och gungställning till henne som hon kan roa sig med på somrarna.
Just nu känns allt toppenbra!. Är så himla lycklig över min älskade karl och våran underbara dotter. Som förövrigt kom hem igår med 4 STORA röda rosor till mig.. Älskar när han överraskar mig med saker :)

Nu blir det nog Natti natti för min del!! Sov gott alla kära!!


FREDAG: Lunch med älskade vännen Samuel? Kalas för Romeo.
LÖRDAG: 25 års-fest för Maria i föräldragruppen.
SÖNDAG: Parken Zoo om vädret är bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0