Höll på att sluta i Katastrof!

Idag lämnade jag Ellah direkt vi kom till Dagis. Hon vinkade hejdå, och sprang sedan in och började leka. Brydde sig inte det minsta om att jag gick. Skönt!
Under tiden fördrev jag tiden genom en promenad i Karlsundsspåret.
När jag kom tillbaka till Dagis möttes jag av ett stort leende och en bamsekram. Sen sprang hon iväg igen. Så kul att hon trivs :)
Dagen höll dock på att sluta i katastrof. Vi skulle precis gå hem och ELlah var påväg för att vinka hejdå till sina fröknar. Då från ingenstans kom en unge på cykel med jordens fart rakt mot Ellah. Jag som tur var stod bara någon meter ifrån och fick tag på Ellahs arm och ryckte åt mig henne.
Tänk vad som skulle ha hänt om jag inte stod där? Hon skulle krossat skallen i asfalten eller nått sånt otäckt :/ Ni kan inte förstå hur snabbt han körde eller hur nära ögat det verkligen var.
Var alldeles skakig hela vägen hem.


Karslundsspåret.






Förskyld, ont i huvudet, feber och fryser. Önskar jag kunde lägga mig och sova några timmar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0