Lördag is it!

Låg och drog mig imorrse i sängen. Men vart tvungen att hoppa upp då Mamma ringde och skulle låna Ellah några timmar :D
Just nu är dom ute hos mina kusiner på kalasfirande. FÅr se när jag får tillbaka min dotter :D

Idag skulle jag egentligen hem till min vän Maria i föräldragruppen på 25 års kalas. Men efter att ha fått ett riktigt jobbigt och tråkigt besked om en nära och kär i familjen så stannar jag hellre hemma oh gosar med min kära karl <3 <3 <3
Vi TÄNKER på dig. Vi ÄLSKAR dig. Vi HOPPAS att allt ska vara bra!!
Vi HÅLLER tummarna!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Lät inget kul, hoppas det ordnar sig till det bästa vad det än gäller. Och passa på att njuta av lite egentid med Kim. Hälsa så gott!



Kram

2010-08-14 @ 13:22:10
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: LIZA

Hej tråkigt med dåligt besked :(



Tänkte bjuda på födelsedags kalas den 21.Augusti Då Logan fyller 1 år :) Din familj är så välkommen klockan 14.00 hem till oss för lite tårta mm kram Liza

2010-08-14 @ 20:46:12
URL: http://www.lisaanttonen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0