MILF!!

Är på riktigt fixarhumör idag. Vill göra saker hela tiden.. Konstigt, eftersom jag knappt fick någon sömn inatt heller.
Funderar på om jag ska rensa ut alla Ellahs sommarkläder.. Onödigt att dom ligger i lådorna och tar plats. Bättre att fylla på med nytt :D

Ussh, mår illa bara jag tänker på hur mycket fika man åt igår. Har inte direkt blivit någon hälsosam sommar.
Undra hur mycket man kan ha gått upp?? Får gå och kolla sen..
Och imorgon är det Kalas igen. = Mer godsaker.
Men på Måndag börjar inskolningen på Dagis för Ellah, då blir det att cykla fram och tillbaka. Börja äta nyttigare och motionera. Det har vi lovat varandra, jag och Kim.
I wanna be a hot Mama :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0