NORA MARKEN!

Min mobil försvann igår och är fortfarande borta :/ Tror seriöst att jag vart så dum och lagt den på biltaket i all hast! Imorgon blir det att ringa föräkringsbolaget för att höra vad man kan göra.

Idag tog vi en utflykt till Nora marken.  Vi har haft Konstigt väder! Ena stunden var det jättevarmt och sol, medans nästa stund öste regnet ner och det var iskallt. Mem vi fick oss ändå en trevlig stund.
Köpte 2 coola T-tröjor till Ellah samt en söt mössa. Mer tror jag inte blev köpt. Förutom Kims munkar då såklart :D


Tröjorna!




Nya mössan är på!!


Sötaste paret Ever!! Romeo är så himla gooo mot Ellah JÄMT!!


Nu ska jag se klart serien Tusen Bröder, sen blir det Natti Natti. Imorgon blir det tidig uppgång för att gå iväg till dagis. Antar att jag ska lämna henne själv ett tag imorgon. Spännande!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0