Twilight den tredje!

Känns som om den här dagen bara flygit förbi. Inte heller har jag  hunnit med att träffa Jessica som var planerat. Men vi ska ta våran träff imorgon istället, över en lunch :D
Istället har vi idag varit och skrivit kontrakt på Radhuset ( som drog ut en hel del på tiden), städat och lagat mat. Känns som om man inte hunnit med mer.

Nu har jag och älsklingen precis kommit hem. Vi har varit på BIO.. Mys mys. Förutom att Kim lyckades sova bort i stortsett hela filmen.. Trevligt sällskap man hade :D jag tyckte iallefall den var bra. Vi såg Twiligtfilmen den tredje.

Snälla Farmor Nina har vart här och kollat till ELlah om hon skulle vakna. Men hon sov som en stock hela tiden :D




Min älskade Prinssesa! Mamma älskar dig SÅ mycket!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0