Kan man vara så här lycklig??

Hade verkligen en super trevlig lunch dejt med Jessica idag. Vi har redan bestämt att vi snart ska ta och ses igen för att snacka skit och låta barnen leka :)

Eftermiddagen spenderade vi som sagt på Stora Holmen . Ellah sprang runt mellan djuren, lekplatsen och karusellerna hela tiden.. Tror hon hade svårt att bestämma vad hon ville göra :)
Det blev iallefall lite lek i parken och en massa karusell åk. En tur med Lilleputtetåget togs också.. Men det fick räcka med en gång..
Tur att jag har snälla släktingar som jobbar och äger stället. Så vi blev bjudna på alla åk. Det tackar vi så mycket för. Hade vart en risk att det hade blivit lite dyrt annars :)







Bus med Pappa är alltid lika skoj!!















Älskar MIN familj så himla mycket!
Tack Ellah att jag fått bli din Mamma. Du gör mig så stolt. Älskar dig av HELA mitt hjärta.

Tack Kim för du står ut med både mina dåliga och bra sidor. Kunde inte hittat en bättre kille en dig. Du har förändrats och du får inte nog av att tala om hur mycket du älskar just MIG. Det gör mig så lycklig!!
Älskar er mina 2 hjärtan! Ni gör det värt att gå upp på morgonen. Ni får mig att ta igenom lyckliga och olyckliga tider. TACK för att ni valde just MIG!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0