Mys Fredag!

Ellah har haft en jobbig natt, eller jag med för den delen. Hon har vart så himla täppt i näsan och har haft förkyldningskrupp till och från :/  Så fick stappla 3 kuddar under henne för att underlätta andningen. Det verkar ha hjälpt en del iallefall.
Inte mycket sömn för oss inatt inte.
Men det tar Ellah igen nu. Hon hann vara vaken i lite mer en än timme innan hon somnade igen.
Fick nyss ställa in träffen med Rebecka. Vi skulle egentligen haft en dag på stan. Men istället får det bli en dag och kväll med MASSA mys!
Måste dock åka iväg och handla mer nässpray.



MM, gott med Nektarin.

Ätit upp varenda liten bit. Duktig och sparar tjärnan.


Trots att man är sjuk orkar man skratta när Mamma fånar sig :)



Även jag känner mig dålig idag. Ont i kropp och hals. Hoppas att jag inte är påväg att bli sjuk.
Kim ringde från jobbet förut, även han är dålig.. SKa hela familjen ligga sjuka i helgen??
Det hoppas jag inte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0