ÄLSKAR DIG!!

ÄLSKAR DIG TILL MÅNEN OCH TILLBAKA!!



Får vara ärlig och säga att jag hinner inte med i ELlahs utveckling. Allt går fruktansvärt fort nu och samtidigt som jag känner mig stolt som en tupp över allt som ELlah lär sig hela tiden känner jag även ledsamhet.. Ska det gå så här fort??
När slutade hon med att vara en bebis?
Hon pratar hela tiden. Mycket tydliga och bestämmda NEJ hör vi varje dag :)
Hon har blivit väldigt bestämd och vill gärna göra dom saker hon bestämmt sig för, även om vi säger åt henne att hon INTE får.. :D


ÄLSKADE SKRUTTUNGE!! DU kommer bli världens bästa STORASYSTER!!
Så som du tar hand om alla små, klappar, pussar och är så försiktig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0