Andra Advent!

Idag är det redan andra advent. Hade hoppats på att vi hela familjen skulle sitta samlade runt köksbordet imorrse och äta frukost och tända det andra ljuset. Men trött som jag är vaknade jag inte förens 9:20 och då hade såklart redan Kim och ELlah ätit frukost sedan länge..

Nu sover ELlah middag och laddar batterierna för en busig förmiddag med sina vänner Romeo och Noelia.
Hela familjen kommer hit och med lilla nytillskottet som tittade ut 3 veckor förtidigt.. Åhh ska bli så mysigt att snosa och gosa med Bebis :D
Får se om dom bestämt än vad flickan ska heta.. Mia och Johan var inte alls förberedda på att deras dotter skulle komma så tidigt. Så något namn, det hade dom inte kommit överens om..





Kommentarer
Postat av: Alexandra

ÅÅ hälsa till johan och Mia från mig, va roligt! (Johan är min gamla klasskompis) :)

2010-12-06 @ 13:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0