Fredag kväll.

Ellah och jag hade en super mysig kväll i Fredags. Lite tjejmys helt enkelt :) Ellah orkade vara vaken till strax efter nio. Då pekade hon upp på sitt rum och visade att det var dags att sova..
Blev som sagt plockmat till middag, vilket är en av mina favoriter.  Ellah tycktes också gilla det. Hon skulle smaka på allt, hon kunde inte riktigt bestämma sig för vilket som var godast :)
Lät så otroligt gullig varje gång hon smakade på något. MMMM och sen ett stort leende på läpparna. Kunde inte hålla mig för skratt och satt och små fnissade för mig själv samtidigt som jag kände en stor lycka skölja över mig.

Att sen Jay vann Idol gjorde kvällen bara än o bättre!!!!!









Kl 1 på natten vaknade dock en mycket kokhett Ellah. Febern låg på 40 grader :/ Vart hade den kommit ifrån? Slog till som ett blixnedslag. Hon fick sova brevid mig i sängen hela natten.. MYS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0