GRAVID KALENDER!

V. 16+2


Syns att bebisen ligger alldeles snett i magen :D


Förutom att jag är trött och har supersvårt att komma upp på mornarna har jag den här veckan mått riktigt bra..
Dom sista veckorna har jag äntligen kunnat njuta av att vara Gravid..
Precis nu i denna skrivande stund så känner jag hur lillfisen i magen rör på sig <3


Kim hade jättesvårt att se min mage växa när jag väntade ELlah. Han tyckte det var obehagligt och han tog väl i den någon enstaka gång.
Den här gången är det helt annorlunda.  Han kommer ofta och klappar och stryker över magen. Det känns helt underbart! Den här gången är han mer delaktig i graviditeten och inte alls lika rädd!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0