Julgranen på plats!!

Den här helgen har verkligen bara sprungit förbi.
Idag hade jag så mycket planerat att göra. Men tiden räcker lixom inte till.
Så dom sorter av julgodis jag har kvar att göra får jag ta och göra på Tisdag istället :D

Har idag varit super effektiv. Har inte suttit ner på hela dagen känns det som. STOR städade hela huset. Allt, you name it.  Och har tvättat 100 maskiner med tvätt tror jag :D

Nu ikväll när allt var fixat och klart tog vi tillsammans fram granen och klädde den.. Ellah var super duktig och försökte så gott hon kunde, även om det betyder att hon mest förstörde egentligen :)














Iår valde vi att bara köra med rött i Granen. Förutom dom få snöflingor vi satte dit..


Vi lade sedan in alla klappar under granen. Är inte precis en julklapp vi inhandlat..











Älskade trollunge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0